första meningen


Jag lever i någon slags dröm här? Vi har bara hängt ihop i knappt ett dygn, men det känns redan som jag känt folk i flera år. I dag har vi haft fantastiska samtal om synopsis, första meningen i en bok, hört Mians och Saras väg till författarskap samt delat med oss av våra egna historier. Alla fick berätta varför en är här, förväntningar, tidigare erfarenheter av skrivande och vad en skriver på just nu.
- vilket är helt otroligt inspirerande och häftigt. För vi är så olika! 

Vi har även haft första skrivpasset och jag har börjat på någon slags bok? Så himla peppigt!! Jag ska bara försöka bestämma mig för vilket sätt jag ska skriva, just nu har jag två olika upplägg. Allt är nytt och omvälvande. Fast mest peppigt. Alldeles strax ska vi in i Sitges centrum för middag och häng. <3
SkrivSitges
0 kommentarer