På väg


Nu är jag på väg mot en vecka i Sitges! Jag tänker att veckan kommer innehålla sol, yoga varje morgon, möten med intressanta människor, harmoni och många timmars skrivande. 

Jobbdatorn är lämnad och det kändes ganska ok att lämna allt i går. Nu ska jag bara fokusera på mig, mina texter och kreativt arbete. Kanske kommer det bara flyta på så fort jag öppnar datorn? Och gör det inte det, så får jag väl ta en joggingtur i stan eller boka en träff med någon av kursledarna - Mian Lodalen och Sara Lövestam. 

Alla förutsättningar för att jag ska kunna skriva kommer ju att finnas på plats. Så jag ska bara ignorera prestationsångesten och gå på känsla. Och vila hjärnan från jobb! Får se hur mycket jag kommer hänga här. Har inte ens kollat om det finns wi-fi på hotellet. Det löser sig! Puss
SkrivSitges
0 kommentarer