palmer och pepp



Vi är framme nu, på detta magiska ställe. Varje rum är döpt och inrett efter ett visst tema - jag bor i månrummet. Detta innebär även att jag har en fantastisk utsikt över hela Sitges. Och palmer utanför fönstret <333 Fattar ni min lycka?! 

Och jag är så otroligt lycklig över att jag är här! Vi är en väldigt blandad grupp gällande ålder, bakgrund, erfarenhet och skriven text. I går kväll ville jag banga pga kände mig så sjukt oförberedd och dålig. Men dels peppade E mig. Och dels kändes det så bra när jag väl kom hit. En del har helt färdiga böcker, andra har flera manus att välja mellan, andra har inte ens börjat - och jag har några ideér. Samt börjat på en av dom. Vad som kommer hända denna vecka har jag ingen aning om. Jag ser mest fram emot mycket inspiration, lugn miljö, tid för att skriva och bad i Medelhavet. 
Sitges SkrivSitges
0 kommentarer