vecka fyrtioåtta

Som jag längtat efter denna vecka! 1) min donna kommer hem efter sin semester. 2) julfest på jobbet. 3) jag ska iväg på semester/skrivarresa. Helt jävla sjukt. Har inte fattat det än? Jag har ju varit gräsänkling i en vecka, och jag har insett att jag är ganska dålig på att vara själv? Eller jag glömmer bort saker som att äta riktig mat och tycker det är helt rimligt att se tre säsonger av Vänner på några dagar... Hursomhelst, denna vecka innehåller: 
 
måndag: julfest på jobbet! dessutom görs mailen om = min mail är som en tombola? Jag trycker på ett mail med ett namn och hamnar i ett helt annat mail? Sci-fi med andra ord. Exakt vad jag behöver två dagar innan semestern...
 
tisdag: borde packa, se till så att jag har alla papper, kolla vädret osv. Samt jobba i ultrarapid. 
 
onsdag-onsdag: Då går planet till Sitges och en veckas skrivande väntar. Jag är orimligt peppad! Kanske blir det ett gäng noveller? En jävligt vass dikt? Eller så fortsätter jag på romanen som jag skrev på under våren. <3
SkrivSitges
0 kommentarer