vecka fyrtiofem

Äntligen november!! Årets sämsta månad är över och det här ska bli mitt livs bästa november. Hurra! Mitt mål med november är att träna mycket, sova mycket och skratta mig hes varje dag. Och läsa engelska böcker, hittade mina nyårslöften i helgen, och enligt dom ska jag hinna med fyra engelska böcker 2015. Jaja. 
 
måndag: jag ska till Migrationsverket och utbilda - är överdrivet peppad!! Och så ska jag och Emelie träna bort träningsverken efter helgen. OMG, mina ben brinner vid varje steg jag tar. 
 
tisdag: Jag ska inleda dagen med press-frukost för Pegasus. Så jävla viktigt projekt. På eftermiddagen har jag pepp-middag med min AG. 
 
onsdag: jag ska till THG och ha ett LS-pass! Hur fint och peppigt är det inte att jag ska iväg till mitt gamla gymnasium <33 På kvällen är det Testpoint. 
 
torsdag: Halvdag om unga, sex och ersättning. Jag älskar att jag har ett jobb där en hela tiden får gå fortbildningar. 
 
fredag: heldag med LS-pass på THG! Så jäkla peppigt att hänga i sina gamla lokaler, men denna gång som utbildare :)) Sen ska vi ha nostalgi-aw runt Fridhemsplan. 
 
lördag: vi ska få träffa guldklimpen!! <33333
 
söndag: tom dag. Längtar ihjäl mig redan. 
 
 
 
0 kommentarer