vecka fyrtiosex

Äntligen har alla hans dagar passerat och hösten kan få pågå utan avbrott. Den här veckan ska förhoppningsvis innehålla lagom doser jobb, träning och nöjen. Det är tanken i alla fall. 
 
måndag: jobb och träning. Samt skriva kommentarer till en bok. Älskar att göra sådana uppdrag. 
 
tisdag: jobb som vanligt och på kvällen ska jag ta en kaffe med min LLP <333
 
onsdag: Handledning med Testpint, LS-pass på THG och på kvällen ska jag på releasefesten för Mattias Gardells nya bok Raskrigaren. Det är Leopard förlag som ger ut boken. 
 
torsdag: lunch med Fina Fredrik <33
 
fredag:  LS-pass på THG! Fy fan vad jag saknat dessa uppdrag. Och det är så ljuvliga klasser. Sen på kvällen har jag skrivit in Lussebullar och fest. Bra beskrivning av en kväll.
 
lördag: min donna åker bort :(((( Så jag ska välj sörja?
 
söndag: tom dag. Så jag ska nog börja på en ny serie? 
 

 
0 kommentarer