årets bokhög

Jag insåg precis att jag missat att visa årets bokhög. Eftersom jag bara var på bokmässan lördag och söndag, tänkte jag innan att jag knappt skulle få med någon bok... HAHA, jag led väl av identitetskris i några timmar? Detta är årets skörd:
Hej hej lilla ljuvliga hög <333
- först ut, ett gäng fantastiska serier! Det växer och Lilla Berlin 3 är signerade. Så ljuvliga personer <3
- och här är ett gäng faktaböcker. Och även ett gäng förebilder hela bunten.
- två vettiga "ungdomsböcker". Som eld har jag ju redan läst, men ville prata med Lövestam och få den signerad.
- heliga Birgitta vad jag är peppad på denna bunt :))))
- två fantastiska böcker att bara bläddra runt i. 
- sist men inte minst, en erotisk novellsamling, ett feministiskt drama och en fantastisk deckare. 

Planen med denna hög är att hinna klart med alla till nästa års mässa. Nu när jag inte är kvar på PS får jag ju inte tillskott lika frekvent. Så jag kanske hinner i år?
Leopard förlag Lind & Co Piratförlaget bokmässan 2015 boktips kvinnoseparatistiskt kulturår
0 kommentarer