HÅKAN 2016

Det finns väl ingen som missade att biljetterna till Håkan släpptes i går? Vi var ju barnvakt, så Issa blev ansvarig för inköpet av biljetterna. Först hängde sig sidan, sen blev det en timmes kö till att komma in i kön. Sen var det 65000 pers som ville ha biljetter. Därefter 95000 personer. Slutligen stod 100000 personer i kö - till ca 63000 biljetter... Så då la dom till en konsertdag den 5e juni - där ytterligare 100000 pers ställde sig i kö?
 
MEN VI FICK BILJETTER!!! Issa är bäst!! Jag, Issa och Ellen ska se Håkan den 4e juni! Och vi kommer att ha en fest i månaden minst för att peppa inför konserten!! Jag är så otroligt peppad!! Sist jag såg Håkan var på Nöjesfabriken i Karlstad vintern 2013? Intimt och helt fantastiskt. Men det kommer att bli magiskt att se Håkan på Ullevi <3333
 
- dock är jag redan nu lack på alla idioter som köpte biljetter i mängder för att sälja dyrt och svart. Fy fan för er. 
Den här bilden är tagen någon gång  efter 05 en natt i New York. Jag tror vi befinner oss utanför Maries Crisis. Strax efter kissade vi på någon bar och gick vilse nere i Houston. Så förutom att Issa är min bästa reskompis, är hon även bäst på köpa biljetter till världens bästa Håkan <333
 
Jag tror att den här ljuvliga bilden är tagen år 2009 tror jag? I källaren under bokmässan <333
Håkan 2016 håkan hellström roadtrip!
0 kommentarer