livets helg!

Jag har haft en helt fantastisk helg! Nu när jag verkligen kommit in i 9-17-jobb, är det så viktigt och skönt med riktiga helger. Riktig helg = jobbmobilen är avstängd, en kollar inte jobbmailen, en pratar inte om jobb och så gör en bara roliga saker. 
Vi möttes upp efter jobbet och gymmade en timme. Sen gick vi och handlade det vi var mest sugna på. Räkor till henne och tryffelsalami till mig.
Jag somnade innan 22.00 och sov i tolv timmar. Vi håller på med Marvel-filmerna och hann se Thor. Såg även Iron Man I och II denna vecka.
Efter film och lunk hemma åkte vi till Naddi. Där var hela Aspudden-gänget samlat och vi pratade om barnnamn, skräckfilmer, andar, allt som hänt sen sist och hur sjukt det är att flatpar som vill skaffa barn får genomgå psyktester och lämplighetsprövningar. 
På kvällen drack vi drinkar, körde lekar och besökte Golden Hits!! Och det måste ju vara Stockholms bästa ställe? Jag var så lycklig hela kvällen. Dessutom blev jag uppraggad av en 93a, hahah!

Efter tio timmars sömn mötte jag upp Lovisa och Madde, mina gamla PS-kollegor. Vi åt tacos och pratade C-uppsatser, stalkers och PS-skvaller.
Näst sist på agendan stod Mens The Musical med detta ljuvliga gäng!! Och den var så rolig :))) visserligen ur tvåkönsperspektiv och inte särskilt transinkluderande. Vilket var tråkigt och dumt.
Sen skickade donnan en bild på sig iklädd finskjorta och frågade om hon fick bjuda på middag <3333 Vi hamnade på Burgers & Beers. 
Och sen strosade vi genom ett höstigt och vackert Stockholm. Tack livet för denna ljuvliga helg. Precis rätt ingredienser. <333
0 kommentarer