Minnet Fullt om sex!

Åh, i veckans avsnitt av Minnet Fullt pratar vi om sex! Så jävla ljuvligt. Detta är ett ämne som både jag och Fridah har tänkt på länge, och så blev det äntligen av. Jag vill ju alltid prata om sex, och Fridah som fått för sig att hon är pryd, var lite mer försiktig. Men vi kom snabbt fram till att Fridah inte är pryd :)))
 
I podden berättar jag dels om hur jag kom på att jag skulle bli sexolog, hur det är att vara sexualupplysare och vad jag pratar om ute i skolorna. Vi pratar även om vad min familj, mina vänner och alla andra tycker om detta. Jag delar även med mig av världens bästa raggningsreplik. 
 
Dessutom pratar vi om hur jävla värdelöst med hor-rykten och att sexuella handlingar baseras och behandlas olika beroende på vilket kön en har. Men - också hur alla tidningar, sexualupplysare, samhället och media alltid vill prata om hur vi måste vara sexuella. Att en inte får vara icke-kåt, utan att det är något medicinskt fel på en. Och hur jävla tröttsamt det är. Att en hela tiden ska vilja knulla, vara kåt, vara sexig eller liggbar. Och hur mycket press/ångest/icke-sexlust detta skapar. 
 
Ni hittar avsnittet i er poddapp eller här. Lyssna och kommentera gärna! <3 
 
Minnet Fullt
0 kommentarer