Fortsätter trenden

Jag tog en paus i mitt Gossip Girl-maraton och tog en promenad i solen. Vädret är ju ganska så ljuvligt nu, i alla fall när det är ljust.
Lyssnade på en P3-dokumentär, funderade över bröllop, bokmässan och gamla klasskamrater. Men mest njöt jag av solen.
Älskar att det är så varmt att en blir svettig iklädd detta + munkjacka. Älskar mina nya yogabyxor med pastellinjer.
Och sen speglade jag baksidan - vad är det för kassa tillverkare som alltid gör så att byxorna är genomskinliga? Jag kan inte för mitt liv förstå det? Om det ändå vore att jag hade för små storlekar, då skulle jag ju bara köpa större. Men detta gäller storlek S-XL och billigt till dyrt märke. Så märkligt.
Min plan är nu att jag kan ha dom inomhus under yogapass? Då brukar dom ju iaf släcka ner i lokalen? Och egentligen, vem har dött av att se lite underkläder genom byxor? 

En gång i tiden trodde Ernst att jag bara "följde någon ny trend", eftersom jag alltid har genomskinliga byxor... 
genomskinliga byxor pepp träning
1 kommentar
Ozzon

Wow säger jag ;)