hemma

Nu är vi hemma igen! Efter två flygturer genom X tidszoner landade vi på svensk mark imorrse. Jag har hunnit packa upp allt, tvätta, och strukturera. Om jag inte gör allt sånt direkt kan min packning lätt stå i några veckor. Så hellre gör jag allt direkt. 

Himlen fotade jag någonstans mellan Island och Sverige. Och bilden med alla läppglans och annat jox är för att jag gärna tar emot hjälp med dessa produkter. Jag som kört hm's kajalpenna sedan 14 år tillbaka, har för första gången köpt både en gel-eyeliner och någon annan slags penna :))) 

Sist men inte minst, spana in alla ljuvliga böcker jag köpt! Jag gick loss på Blue Stockings och Barnes & Nobles. Min plan är att börja plöja böcker på engelska. Så himla svårt är det ju faktiskt inte. Min plan är varannan engelsk/svensk. Borde gå bra med denna ljuvliga hög iaf. 
0 kommentarer