min helg

På fredagen hann jag med en jobbdag, som främst bestod av att gå igenom mail och strukturera kommande veckor. Sen sprang jag till tåget och vinkade Sthlm hej då. 
Blev mött av min rödhåriga kärlek och fick hångla, snusa och sitta klistrad på henne efter tio dagars semester. Och nu är jag som nykär i 'na. Har varit helt pirrig och fnissig hela helgen! <333
E's kusin hade fått bebis och vi skulle hitta present. Jag hittade detta!! Mitt hjärta och livmoder jublar! Våra kids kommer givetvis ha Håkan-kläder.
Likt en ljuvlig klyscha har vi gått skogspromenader, ena dagen i spöregn och andra dagen när solen sken.
- att hångla och äta glass med min donna, ja tack!
- sen blev det tågkaos, alla tåg mot Sthlm blev inställda och inga bussar kom. Så vi köpte mosbricka, tog ytterligare en promenad för att köpa chips. Resten av kvällen pluggade hon körteori och jag läste När hundarna kommer och Glaskupan. 

Så himla fin och välbehövlig helg. Jag älskar att hänga i Karlstad, jag blir alltid som nykär i henne och allt är bara lugnt och mysigt. Så ljuvlig helg <333
0 kommentarer