sextio

 3 saker jag ser fram emot
- hångla upp min donna, vilket iofs sker några gånger om dagen, men ändå
- att klara fem km utan problem
- första glaset bubbel i Göteborg nästa vecka
 
3 saker jag fasar för
- att jag ska bli uttråkad och ta upp plugget igen, utöver jobbet alltså
- att jag glömmer att styra upp träffar med olika som jag saknar 
- att vintermörkret kommer alldeles för fort
 
3 saker jag gillar
- palmer
- när jag får snusa henne på halsen där hon är som mjukast
- att fastna i en bok och inte kunna sluta
 
3 saker jag inte gillar
- män som skrevar på tuben
- män som ställer dumma frågor
- män som skapar dålig maskulinitet.
 
3 saker jag vill
- spika några resor: 1) med syrran, 2) med donnan, 3) med vänner
- ha spons till podden!
- spika en kompishelg och en E-helg <3 
 
3 saker jag borde
- fixa med alla mina papper från skatteverket
- vara ledig mer
- yoga
 
3 saker jag kan
- hitta en gemensam nämnare med nästan vem som helst
- bli förälskad efter ett skratt
- matcha fina personer med varandra

3 saker jag inte kan
- låta bli att visa känslor utåt. Har noll pokerface
- backa ur diskussioner. Speciellt när hen är extremt korkad.
- byta lampor och joxa med el. Tycker det vore otroligt sorgligt om jag dog av en elstöt. 

3 saker jag har på hjärnan
- Bron som börjar nästa vecka!
- planering av kläder inför nästa vecka
- yolo!

3 saker jag pratar om ofta
- mat
- resor
- skvaller

3 saker jag önskar mig
- en dejt-helg med E och en kompis-helg tack! Inklusive sleepover, chickflick/skräckfilm, bakverk och pyjamas.
- nya vinterskor med stålhätta
- en spermadonator som garanterar rödahåriga kids <3

3 saker jag blir lugn av
- att hänga med E
- att bocka av listor
- sortera. älskar att sortera saker, gärna tablettaskar eller saker som ska stå i färg eller alfabetisk ordning.

3 saker jag ska göra i helgen
- fira min moder som fyller år
- ha läs-dag
- baka något

3 saker jag gjort den senaste veckan
- dejtat E <3 
- haft massa viktiga möten
- raggat intervjupersoner under bokmässan nästa vecka

3 låtar jag lyssnar på just nu
- Trubbel med Monica Zetterlund
- Fuck you med Maria Mena
- Habits med Fanny de Aguiar
 
3 böcker jag läser just nu
- Mästare, väktare, lögnare, vän av Christoffer Carlsson 
- En andra chans av Anne Cassidy
- Are you my mother av Alison Bechdel
 
3 serier jag ser just nu
- The Nanny
- The unbreakable Kimmy Schmidt
- Gossip Girl
 
3 saker jag blir stressad av
- när jag inte kan läsa min egen handstil som jag skrivit pga stress
- förskolekids som går utan vuxna
- att hitta rätt buss/tåg/färdmedel. Allt utom tub är kaos.
 
3 grejer jag är jättepepp på just nu
- spika fler dejter med E
- Bokmässan i Göteborg!!
- en bebis som snart är på g <3333
 
3 poddar/radioprogram jag lyssnar på just nu
- Den fantastiska resan
- Serials
- Flora och Frida
0 kommentarer