träning 2.0

Jag var på gymmet i dag för första gången sedan Pride Stockholm och lyckades glömma lås, skor och vattenflaska... Men jag låtsades som att mina grod-mönstrade strumpor inte var någon biggie och släntrade runt så nonchalant jag kunde. Tror det gick bra. 

Och det var så skönt att vara tillbaka! För även om många tänker att största klyschan på jorden är att en mår som bäst efter ett träningspass - så känner jag mig som världens Queen så fort första svettdropparna kommer. Varje steg och varje lyft är en vinst i sig. Det känns som att jag tankar liv och energi åt mig själv? 

Höstens träningsmål är följande:
- yoga en gång i veckan, saknar så att vika min kropp likt en avancerad servettvikning
- be om hjälp när det är en maskin eller en handling jag inte fattar
- träna med E <33
- ha spinningsdejter med Moa så ofta våra scheman godkänner det. En gång i veckan iaf :))
- basta ofta!
- inviga mina nya godisrosa pjucker och anmäla mig till mitt livs första lopp
- ge träning tid och fatta att min kropp har rätt att existera i dessa sammanhang - utan att för den delen bli knullad med blicken av random douches.
endorfiner pepp träning 2.0
0 kommentarer