vecka fyrtio

Jag hade massa saker i mina jackfickor, så den blev till något slags bolltäcke? Resultat: sov nonstop från Göteborg till Stockholm. Blev dock väckt av personalen som förklarade att jag gärna kunde sova vidare och att dom sett min biljett... Bra anledning att väcka någon. Den här veckan skulle jag vilja vara ledig och bara läsa alla böcker jag släpade hem. Men jag ska även hinna med att göra detta:
 
måndag: mötesmaraton hela dagen lång. Ska även hinna förbi mamma med alla kvitton efter helgens äventyr. Planerar att ligga nerbäddad klockan 20.00. 
 
tisdag: vi ska ha Testpoint-dag på jobbet, så det kommer lite olika avdelningar hit som är intresserade av att börja med Testpoint. Efter jobbet ska jag och Fridah hänga och spela in podden Minnet Fullt <3 vi kommer förmodligen att göra några avsnitt om bokmässan <333
 
onsdag: långpannedag som innebär möten, överlämningar och avslutningsvis Testpoint på kvällen. Mellan 18.00-20.30 kan ni komma förbi Huset på Sveavägen 59 och ta hivtest med snabbsvar. 
 
torsdag: jobb som vanligt - men på eftermiddagen ska jag hämta mini-E för första gången!! Vi ska mysa hela eftermiddagen, äta middag och sova. Ska bli så jävla mysigt att ha tid med ungen. Igår pratade vi om alla Bedo-saker som ungen hade på sig. Så gulligt <3333
 
fredag: vanlig jobbdag förutom att jag ska inleda dagen med frukostfika med Logan och avsluta kvällen med att ha dejt med E <333 Lovely dag! 
 
lördag: jag är inte riktigt vad som är planen för denna dag, då jag spikat halvplaner med flera. Story of my life. 
 
söndag: Pappas fjärde dödsdag. Så jävla obegripligt. Men vi ska hänga alla syskon ute på landet <3 
 
Minnet Fullt Testpoint bokmässan2015
0 kommentarer