vecka trettioåtta

Jag har haft den drömmigaste helgen på länge, så jävla fin och lugn. Ändå är jag helt slut? Vi har bokstavligen hängt, ätit, skrattat och planerat kommande planer - och jag har träningsvärk i kroppen? Det måste vara något med luften ute på landet. Det sa alltid Farmor <3 Denna vecka innefattar ungefär detta:
 
måndag: vinka av donnan som är borta ännu ett dygn, jobba som vanligt och sen ska jag och Fridah podda ikväll <333 och sen om jag orkar ska jag på yoga. 
 
tisdag: E kommer hem!! <3333 och jag har massa viktiga möten på jobbet. 
 
onsdag: mötesmaraton hela dagen mellan 09.00-20-30! Skulle aldrig pallat det om jag inte dyrkat mitt jobb. 
 
torsdag: Testpoint-möte och jobb. På kvällen ska jag och E på dejt <33 vi ska äta middag ute och se Kristina från Duvemåla. :)))
 
fredag: jag har mitt första Testpoint-pass sedan Eurogames! Som jag saknat det. Vi kommer att finnas på Candy mellan 23.00-01.30 - kom dit om ni vill ta hivtest med snabbsvar. 
 
lördag: fira mamma! Och kanske även Ernst mamma? Så sjukt att våra mammor är födda på samma dag, samma år - som stjärnsystrar!  
 
söndag: ledig! hurra! 
0 kommentarer