Vecka trettiosju

Nu har jag avverkat all min semester och känner mig på något sätt redo för höst? Det brukar jag aldrig känna. Men det kanske beror på att den här sommaren har gått i hundra, och att jag nu längtar till lite lugnare och mysigare aktiviteter. 

måndag: är fast i Karlstad pga regnoväder. Men hinner hem lagom till att podda med Fridah <3 

tisdag: jobb, lunch med Anna och middag med la familia. Dessutom fyller min fantastiska donna år!! ❤️❤️

onsdag: jobb som vanligt och på kvällen ska jag hänga med Newcomers. Och min mormor fyller 95, helt galet.

torsdag: jobb. Och tandläkaren. Ska förhoppningsvis få dra ut en tand som gick sönder i juni/juli? 

fredag: fixa inför helgens kräftskiva! Ut till landet för att fixa och laga massa mat.

lördag: E kommer hem och vi ska ha gemensamt kalas och kräftskiva! Ska bli så himla mysigt! 

söndag: brunch med folk som sovit kvar efter kräftskivan <3

0 kommentarer