genier

Jag är inne i ett riktigt bra läsflow och läser så jävla bra böcker! På två dagar har jag läst ut Jag lever, tror jag av Christine Lundgren och Svart kvinna av Fanna Ndow Norrby. Båda var fantastiska och jag ska recensera dom snart. Det är så jävla kul att läsa riktigt bra böcker, som liksom stannar kvar hos en. Jag rekommenderar bara böcker jag älskar, och dessa två kvalar in.<3

Nästa bokpar ut är dessa två: 
1) Genier av Moa Gammel ska bli intressant. Jag har lyssnat på samtliga avsnitt av podden och gillade verkligen den. Och många av genierna är mina förebilder. 

2) Medan han lever av Elaine Eksvärd är egentligen ett påskägg till syrran. Men som jag tänkte passa på att läsa innan. Den kommer säkert gå till mamma sen under vår semester. Jag vet inte, men den här boken känns så mycket mer än mislit. Pga temat känns det fel att vara peppad på den? Men den är så jävla viktig.
0 kommentarer