Topp tre

Topp-tre-just-nu-listan: tema kropp och träning. 

- vakna innan klockan och vara pigg. Att solen skiner och att det snart är varmt. Så fort det blir några grader varmare kan en börja med jogging, powerwalks och övningar utomhus. Bara tanken av att träna när det är minus gör typ ont i min själ? 

- att jag joggat för första gången på veckor efter låtsas-allergi och spänningar i ljumsken. Jag kom 3,5km innan jag pausade. Denna gång ska jag inte skada mig. Hurra!

- att jag är så pepp på träning! Det är kul att träna, jag älskar att utmana mina muskler och jag är tillfreds med min kropp och hur den fungerar. Jag är inte längre ledsen för att jag inte har något muskelminne, utan bara njuter och peppar över att jag blir starkare, lugnare, mer energisk och mindre stressad av att träna. Heja!



0 kommentarer