hemma!!

Det känns ganska surrealistiskt att vara tillbaka efter elva dagar i solen. Här hemma är det tema grått, men det vägs upp av att få vara nära donnan. Dessutom har jag några dagar kvar på semestern som ska fyllas med följande:
 
- skriva rent texter som skrevs i Portugal
- hångla i timmar med E <3 
- skriva några bokrencensioner
- läsa, läsa, läsa
- träffa massa folk som jag saknat
 
Det sista hände redan i går. Donnan gav mig instruktionerna att vara ute ur lägenheten mellan 14-18. Så jag såg Suicide Squad med Filip och sen kubbade vi runt på stan efter pokémons. Jag trodde jag skulle få lasagne, men hemma väntade massa älsklingar och tacomiddag! Världens bästa överraskning. Vi åt tacos, fruktsallad och spelade kort <333 Tack för att jag har er!
1 kommentar
josefine

Hoppas du får en bra dag :)