senaste bokskörden

Detta ska ju vara denna period på året när folk läser som mest, men för mig har det istället blivit den period då jag spelar mest Pokémon och arbetar... Jag kommer ta igen det de två kommande veckorna. Längtar ihjäl mig efter solen i Portugal<3333 Men jag har iaf hunnit med att hitta nya böcker att lägga på högen. 
 
Skarven av Sara Lövestam och Fifty gay and lesbian books everybody must read av Richard Canning köpte jag inne i Pride Park sista kvällen. 
 
Den här sommaren kan bli min död av Malin Stehn och Jag var här av Gayle Forman snodde jag inne på PS när jag förbi en av butikerna förra veckan. 
 
Dessutom gav ljuvliga Anna mig Bucketlist av Katrin Zytomierska och I love Dick av Chris Kraus. Dom två blir ett bra sista tillskott till bokhögen som ska med till Portugal! Som jag längtar!!!
Lilla Piratförlaget Modernista Opal
0 kommentarer