Testpoint

 
I går hade jag ett ljuvligt pass med Testpoint - och som jag älskar det!! Det är något extra med att träffa personer face-to-face, kunna svara på alla tusen frågor som minglar runt i deras huvuden, få följdfrågor och samtidigt kunna ge dom svar på hur deras hivstatus ser ut. 
 
Testen vi använder oss av tar en kvart att bli klara. Och en kvart kanske inte låter som så lång tid, men mycket kan hinna hända på en kvart. Det är mötet med den enskilda individen och det samtalet som skapas där och då, som gör att jag älskar detta projekt så mycket. I går hade vi någon slags rekordkväll och tog emot person på person.
 
 
Och jag vet inte hur många yrken eller situationer en kan applicera detta på, men ni som är i någon slags liknande bransch kanske kan känna igen er? När en vet att verkligen når en person, kanske får den att tänka till, ger den ny information som den saknat eller bara kan lugna några känslor. - och hur jävla värdefulla dessa stunder är. 
- det är ju pga av dessa stunder som jag älskar mitt jobb. 
 
Testpoint finns på:
- Huset, Sveavägen 59 varje måndag och onsdag kväll
- Candy varannan fredag kväll
- Basement varannan lördag kväll
Testpoint
0 kommentarer