yoga camp

Namaste! Jag är ännu en gång frälst. Jag har ju utövat/tränat yoga i flera år, och i höstas ramlade jag över Yoga with Adriene - som är så jävla ljuvlig. Hen pratar på ett ljuvligt sätt, är tillåtande, fin, vettig och det känns så bra att lyssna på henom. Jag har svårt när det blir för flummigt. Men när en blandar in pepp, lite realistiska meningar och samtidigt påminner om skillnaden på höger och vänster  - då är jag såld. 
 
Och imorrse hittade jag Yoga Camp. Yoga i 30 dagar med ett nytt tema varje dag. Egentligen började det 1 januari, men vem bryr sig? Jag började i dag med I accept. Varje pass är ca 30 min och en kommer fokusera på en ny sak varje dag. Det jag älskar mest förutom att en kan göra passen hemma, så är de utformade för alla. Det spelar ingen roll hur en ser ut, tidigare erfarenheter, muskelmassa eller balans. En kan göra alla övningar efter egen styrka, vilja, lust och mående. Och hur många andra övningar/träningsformer funkar så? Inte så många som jag känner till i alla fall. 
 
Om någon mer är pepp så är detta inledningsvideon:
 
yogacamp
0 kommentarer