deadline

 
Vi har alla varit där, en har ägnat nätter, dagar och överdrivet många timmar åt ett visst projekt, svurit, bölat, skrikit, suckat och velat kasta datorn i väggen. Sen kommer den där fantastiska releasen, när en läser igenom helvetet i text-form och inser att det kanske inte är helt jävla dåligt ändå? Och vi har väl alla varit med om att vackla mellan dessa känslor:
1) jag är ett phucking geni, detta är det bästa jag någonsin gjort!! GE MIG HÖGRE LÖN!!
2) vad i helvete är det jag gör? jag fattar inte ens vad det är jag gör? vem är jag? 
 
 
Och dessutom hann jag med att lova mig själv följande presenter: tre resor under 2016, en kjol från BACK, en afternoon tea med syrran, lediga helger från och med nu och regelbunden träning. - jag är bäst på att ge mig själv bonusar. 
 
 
Nu har jag bara lite småsaker kvar att göra för Förbundet, sen kommer jag hänga 100% på Stockholm. Så jävla ljuvligt. Jag har redan fått lite uppgifter och slussas allt mer in i deras sätt att jobba. En fördel är ju också att jag har världens bästa kollegor, som också skickar låtar likt dessa när en vill böla <3333
 
0 kommentarer