projekt bokhyllor

- jag lämnade dessa raringar i lördags kväll med ett kaosartat vardagsrum. Jag träffade favoriterna från flatkollot och dom byggde bokhyllor åt mig <33 Blev även så pass rörd över detta att jag nästan lipade? Hormoner all over the place. 
- dessa hyllor pallar tyvärr inte att lastas för mycket. Så dessa böcker har sorterats om +
- dessa böcker som stått i två andra bokhyllor + olika högar runt om i hemmet. 
- och nu ser det ut såhär! I sista hyllan ska gröna, blåa, lila och rosa böcker stå. 


Slutsatser av detta projekt:
1) jag har sjukt mycket böcker. I de flesta fack står det dubbla eller trippla rader.
2) jag har fantastisk smak. Jag vet inte hur många gånger jag skrek rakt ut? För det finns så mycket bra böcker i vårt hem! Feministiska klassiker, flatböcker, chiclits, kurslitteratur från kriminologi och sexologi, ärvda böcker, queera skildringar och signerade exemplar av mina favoritförfattare<34567
0 kommentarer