telefonintervju

En av mina sista saker jag gör för Förbundet blev en telefonintervju med Nyheter 24. Jag har ju haft lite blandade erfarenheter av att skriva saker för dom, men när jag fick detta erbjudande kunde jag inte stå emot. Vi snackade bort över 30 min om flatsex. Så ljuvligt ämne. 
 
 
Den färdiga artikeln (hen fick så pass mycket material att det kan bli en artikelserie <3!) kommer upp senare i dag tror jag. Eftersom jag pratar för RFSL förbundet och inte för mig själv och mitt företag, så måste allt gå en vända bland cheferna. Typ som i somras när det blev kaos med Snuskbingon under Pride. 
 
 
 
 
Men jag hojtar när den ligger uppe! Och jag upptäckte när jag babblade på om fittan, fittsex, lubrikation, flator och fittanatomi att jag verkligen saknar att utbilda. Jag saknar att rita fittor, prata lustanatomi och att få följdfrågor. Det var en ljuvlig tid när jag fick mingla bland skolor och hänga med kids hela dagarna. Fast jag skulle iofs inte vilja byta bort det jag har nu, nu är jag på helt rätt plats med helt rätt människor <333 
0 kommentarer