pcos + pms = sant?

I går hade jag PMS extra allt. Jag har ju börjat få regelbunden mens tack vare p-piller, och jag undrar om det även kommer innebära att jag får regelbunden PMS? Ni som har PMS, har ni det varje månad? Eller dyker det bara upp lite då och då? Kan en motverka det på något sätt, eller är det bara att härda ut? Orkar inte googla detta för då hamnar jag bara på familjeliv/flasback...
 
Men det här med PMS. Det måste ju vara djävulens påfynd upphöjt till tusen. Och jag hade det bara i en-två dagar. Det finns ju folk som har det i över en vecka - varje månad!! Den som kommer på botemedel som inte sabbar kroppen borde ju få nobelpriset. 
 
 
För att göra symptomen: nedstämd, böllig, svullen, ledsen, grå, noll självkänsla osv - lite märkligare såg jag sista avsnitten i SATC säsong 6. 
 
 
Och det är så jävla fina avsnitt, de två sista. Det är så mycket känslor som bakades in och det spelar ingen roll att jag sett det minst tjugo gånger, det är fortfarande lika bra. Jag hatar allt som har med Aleksandr Petrovsky och att Carrie lämnar allt för att vara vid hans sida. Det är så jävla vidrigt för hon blir ju så lurad. Det hade ju varit annorlunda om hon visste om det innan hon sa upp sig, lämnade sina vänner och lånade ut lägenheten. 
 
Men sen gråter en när Big kontaktar vännerna och åker till Paris. När Charlotte och Harry får ett barn. När Samantha och Smith ligger. När Mirandra tar hand om sin dementa styvmor. Och när Carrie och Big äntligen får varandra. Dom är ju lika bänga, så dom förtjänar varandra. <3333
mens p-piller pcos
0 kommentarer