fyra X sex

Fyra platser jag har bott:

1. port nr 5 i Aspuddens centrum

2. lägenheten jag bor i nu, först som barn och sen igen som 19 år och framåt

3. i en liten stad utanför Barcelona om somrarna med Bull <3 

4. landet, älskade landet ute på Bullandö!

 

Fyra ställen jag har arbetat:

1. Pocket Shop
2. erotikmässan som garderobiär
3. Veckorevyn i 15 nr, haha
4. rfsu/rfsl ungdom/ rfsl förbundet och nu rfsl sthlm <3

 

 Fyra saker jag älskar att se på tv:
1. skräckfilmer med folk som är mer rädda än jag
2. L Word, Girls, SATC, Glee, OITNB osv.
3. en serie som en följer och ser ett avsnitt i veckan
4. disneyfilmer, astrid lindgren, grease, julkalendrar osv som står på i bakgrunden
 

Fyra platser jag har varit:
1. New York<333
2. London
3. Thailand
4. Köpenhamn

 

Fyra saker jag älskar att äta:
1. allt med tryffel
2. bra skagenröra
3. goda ostar
4. mjölkchoklad

Fyra saker jag älskar att dricka:
1. kallt bubbel! 
2. kaffe som är bra gjort
3. fanta lemon
4. drinkar med fina människor

0 kommentarer