önskelista

Det är ju inte överdrivet långt kvar tills jag fyller ljuvliga 27 år. Och givetvis ska jag fira detta x antal gånger även i år :))) Dessutom är det ju studenttider, bröllop, dop osv. Så här kommer en lista på vad jag önskar mig, och vad andra rimligtvis skulle kunna önska sig. 
 
- palmer. Alla skulle må bättre om de ägde en palm. Jag skulle allra helst bo på en plats där palmer växer fritt. Men till den dagen önskar jag mig en stor palm att ha hemma. 
 
- paljettklänningen! Carola bär i musikvideon till låten Säg mig var du står från 1993 världens bästa paljettklänning. Färgerna, mönstret, längden - allt. 
 
- burgare. Jag har bockat av många burgare i mina dagar, men det finns en del platser jag ännu inte besökt. Så jag önskar mig besök på bra hamburgeställen med fint sällskap. Och detsamma gällande brunhställen!
 
- New York! Jag vill så gärna tillbaka dit. Det finns så många gator jag inte sett och restauranger att besöka. New York är alltid en bra idé. Bilden är tagen i mitt favoritområde Greenwich Village
 
- böcker! Just nu önskar jag mig böcker av queen Louise Boije af Gennäs. Det är fortfarande några jag inte har. Som "Rent hus", "Los Angelses" och "Ju mer jag ser dig". En fin sak som jag ofta gör är att ge bort mina favoritböcker. Det är något extra med att läsa böcker som en vet att någon annan tycker om :)) 
0 kommentarer