picknick och London

I fredags mötes vi upp efter jobbet och tog först ett varv på stan. Jag blev bölig av Polarn&Pyrets senaste kollektion och ville ha allt till kommande bebisar<333

Sen hade vi inomhus-picknick och firade att vi hängt så himla länge. Ibland när jag kollar på henne fattar jag inte hur mitt liv funkade utan henne. Jag kan liksom inte förstå vad jag gjorde innan hon trillade in i mitt liv? 

Och inomhuspicknick är nog min hobby. Att bara samla alla goda saker på ett och samma bord för att sen njuta i timmar. Kan nog slå vilket restaurangbesök som helst. 

Och igår bokade vi London! Hurra! Redan nästa vecka åker vi. Så ge oss tips! Jag vill äta scones, köpa queera böcker och hänga i gaykvarter. Donnan vill köpa skjortor, se fina hus osv. Samt äta burgare, det går alltid hem. Tipsa! 

1 kommentar
iza svenningsson

Men så söta små kläder! :-)