så länge du älskar mig

 
I går firade vi att det var tre år sen vi träffades för första gången. Lämpligt nog hade hon på sig exakt samma tröja på bilden, som hon hade första gången vi sågs. 
 
Vi firade med att ha picknick hemma och köpte med oss allt som är gott! Dvs räkor, skagenröra, tryffelsalami, getost, färska bär, saffransaioli osv. 
 
 
Tänk att hon liksom funnits i mitt liv i över tre år nu och jag kan inte se mig själv leva ett liv utan henne. Hon är min närmsta person, mina hjärtslag och bollplank. Den jag vill somna nära varje natt och vakna ihoptrasslad med varje morgon. I tidigare relationer har det alltid funnits saker som stört mig, att känslor svalnar, att något skaver eller att saker bara är phucked up. Och självklart finns det grejer vi bråkar om och rasar över.
-  men det är helt annorlunda nu. Jag är fortfarande peppad på att träffa henne dag efter jobbet, jag vill vara med henne om kvällarna och jag vill spika alla världens planer med henne. Och jag vill bara fortsätta bygga vidare på vårt gemensamma liv. 
 
Jag älskar hur hon får mig att skratta högt flera gånger om dagen, att hon kan trolla bort ångest med en kram och att jag fortfarande blir yr av hennes kyssar. Jag är redan nu peppad på att fira varje dag av mitt liv för att jag lyckats träffa världens bästa person! Jag älskar dig <3
 
0 kommentarer