lördagar är till för brunch

Liga 126 testar vidare bland Stockholms brunchställen! Tydligen var jag så upptagen med att babbla och äta att jag inte tog mer bilder än denna. Vi var på Café String, det kostade 90kr/person och buffén bestod av typ 7 sorters bröd, pannkakor med 10 olika tillbehör, kaffe, mängder av pålägg osv. Inget fancy, utan mer basic och alldeles lagom. Vi satt i källaren som såg ut som ett hostell som kostar 13pund/natten. 

Och vi hängde i fyra timmar och jag tror det var tyst i sammanlagt fem minuter? Vi kollade på gulliga kattbilder, pratade feminism/genus/normer i förskolan och skolan, kriminologi, straff för våldtäkt, brott och jobb. Samt tusen andra saker! Och jag älskar det! Jag älskar att jag hänger med så vettiga, fina, intelligenta människor <333 

Dessutom ska vi fira att vi varit vänner i snart 20 år! Hur sjukt är inte det? <3

0 kommentarer