When I shine, you shine, always on your side

 
Ibland händer det att jag bara stannar upp och tänker på alla jag har i min omgivning. Mina queens, mina kärlekar och mina intelligenta guldklimpar. Kvinna gudinna, vad vore jag utan dom? Jag har så många vettiga, starka, kloka, älskvärda, kompetenta fighters i mina olika kretsar. Folk jag känt sedan lågstadiet, gymnasiet och som trillat in av olika anledningar. 
 
Ibland tänker jag även på hur mycket jag älskar systerskap. Hur mycket jag fascineras av vad mina vänner kan åstadkomma och hur dom tar för sig. Att dom alltid finns där och att vi stöttar varandra på olika sätt. Att ha nära relationer med queens är något en aldrig kan underskatta. Dessa relationer är ju bland det finaste, viktigaste, vackraste och starkaste jag har. Tillsammans kan vi fan klara allt. 
 
 
 
I care for you, I talk to you
In my deepest dreams, I'm fortunate
We got a friendship, no one can contest it
And not to mention, I respect you with my all

If it wasn't for you, I'd be alone
If it wasn't for you, I'd have to hold my own
Don't wait 'til I do wrong
Don't wait 'til I put up a fight
You won my heart, without a question
Don't wait for lie

Not a thing in the world could get between what we share
No matter where you at, no worry I'll be there
No one's got your back like I do
Even when business ain't going well, we still cool
When I shine, you shine, always on your side
All my life you'll have what's mine
Mark my word, we gon' be alright
My brother, my sister we gon' be just fine
 
0 kommentarer