yoga camp, vecka 2

Halva tiden har redan gått och min spontana känsla är att jag kommer att sakna yogan när 30 dagar passerat. På något sätt måste jag baka in ett pass yoga om dagen. Denna vecka har jag visserligen missat flera pass och yogat ikapp i klumpar, vilket har varit ganska så ljuvligt? Nu har jag precis yogat två pass på raken och i morgon innan jobbet kommer jag köra ytterligare två. Sen är jag i fas med dagarna. 
 
Hur det känns i kroppen? Starkt! Jag inbillar mig att jag redan har blivit starkare, smidigare, bättre i musklerna och gör övningarna mer koncentrerat och bättre än tidigare. Nu ikväll kunde jag även göra två övningar som jag inte kunde göra förra veckan. 
- och eftersom jag aldrig lyssnat på någon gymnastik-lektion någonsin, så har jag ingen aning om hur snabbt muskler utvecklas och skapas. Så oavsett om det är inbillning, fakta eller någon slags placebo - så älskar jag det. 
 
 
Jag älskar att min kropp känns starkare, att jag orkar stå i olika ställningar fastän det finns "lättare" alternativ och jag älskar hur min kropp mår av yogan. Budskapen en får varje dag, peppandet under varje pass och att jag blivit starkare och bättre - det är en oslagbar kombo. Vill få varenda människa jag känner att börja med detta. För det är så bra! <33
 
 
Är du det minsta intresserad, välj ett kort avsnitt, ta på något mjukt och bara lyssna på Adriene. Ge det en chans! 
yoga yoga with Adriene yogacamp
0 kommentarer