att utvecklas

Plötsligt händer det! Vi har börjat yoga ihop!! Och det är så himla kul! Jag har länge velat vara ett sådant par som tränar ihop. Eftersom jag verkligen gillar att träna, utvecklas och känna hur jag blir starkare - har jag velat eftersträva detta med donnan.
- och nu är det verklighet! Vi har yogat ihop! Vi testade ett baspass med tydlig genomgång av olika grundställningar. Och det bästa med yogan är ju att en inte jämför sig med andra, utan en presterar med sin egen kropp och dagsform. 


Jag tänker mig att en bara blir starkare som par när en tränar ihop. Att en liksom är starka inifrån och ut. Eller det kanske är lite överdrivet? Töntigt? Vi kanske istället blir sura av att svettas ihop? Hursomhelst, det är värt att testa. <3
yoga yoga with Adriene
2 kommentarer
Veronica

Yoga är verkligen helt underbart! Började för fyra månader sedan och det känns redan bättre i både kropp och själ :)

Moa

Ni två är underbara alltså!!