Mjukis!


Innan jag träffade detta gos gillade jag inte djur. Eller vänners djur som är uppfostrade har gått bra. Men jag har inte dött sötdöden så fort jag sett djurbebisar eller känt längtan efter djur. Eftersom jag inte växt upp med djur fattar jag inte djur. Jag kan inte signaler, fattar inte hur dom fungerar och har mest tagit avstånd. 

Men samtidigt velat att mina kommande kids ska ha närhet till djur. I kombination med att donnan älskar djur - kom Hurre! Det var kärlek vid andra ögonkastet <3 Och sen första stunden han minglade in i vårt hem, minglade han även in i mitt hjärta. Jag älskar honom så mycket <333 Han är så mjuk, fin, klantig, rädd och mysig. Vill alltid vara nära och känner sig ensam så fort han råkar gå in i ett rum där vi inte är. Älskade Hurricane Gilbert <33 
0 kommentarer