Mornington restaurant

Jag och donnan testar oss igenom burgare och bruncher. Förutom att hångla skulle jag nog säga att detta är min favoritaktivitet med henne <33 

Denna gång besökte vi Mornington Restaurant Det ligger på Nybrogatan 53. 

tänk att hon ska bli min fru!! <3456789 
Dom hade väldigt bra utbud av både kallt och varmt. Jag plockar alltid på mig av allt och sitter sen och växlar mellan allt. Har inte riktigt disciplin att äta först kallt, sen varmt och sist sött. 
Och efterrätterna! <33 Donnan var mer än nöjd! 
Hamnade i himmelriket! Det fanns flera sortera ostar, pannkakor, fattiga riddare, créme brulée, chokladmousse, pajer osv. 

Priset var 285kr/person. Med tanke på att vi båda kunde äta och tyckte om typ allt var det prisvärt. Mornington hotel får fyra av fem crossainter. 
brunch
0 kommentarer