min bästa vana

En sak som jag alltid gör är att fota av böcker jag läser om och som jag känner att jag vill veta mer om eller läsa. För det finns inget mer irriternade än att glömma av sånt. Mina älsklingsscener på PS var när folk kom in och sa "Jag har hört om en helt fantastisk bok, den ska vara så himla bra. Men jag vet inte vad den heter eller vem som skrivit den. Men den kan vara blå! Eller grön?" osv. 
 
Och för att jag aldrig vill bli en sån person fotar jag alltid av böcker som kan hamna på att-läsa-listan. Den senaste skörden består av dessa:
 
Bara tre ord av Becky Albertalli som ges ut av Rabén & Sjögren. Handlar om en kille som vill komma ut som bög. 
Gryningspyromanen av David Widlund och Monica Walldén som ges ut av Hoi förlag. Behöver knappast beskriva den, men jag är så pepp på den!! 
Ta makten av Leone Milton som ges ut av Olika förlag. Olika förlag har jag älskat sen start <3 och jag har varit peppad på denna bok i flera år :)) 
Hoi förlag Olika förlag Rabén & Sjögren
0 kommentarer