Easy

Jag hade en riktigt långsam och bra helg. Donnan var i Karlstad så jag ägnade mig åt följande saker: serier, läsa, skriva och träna. Samt sova på soffan med Hurre <333 Dom serier jag såg var: Top Model, Gifta vid första ögonkastet, Singelliv och Easy! 
 
Easy finns på netflix och handlar om sex. Det är åtta avsnitt och i varje avsnitt möter vi en ny person/nytt par/ny konstellation. Och det är ljuvligt. Vissa av karaktärerna dyker upp senare i serien också. Som att en ur avsnitt två är en ur avsnitt sjus granne osv. 
 
Serien känns realistisk och äkta. Karaktärerna är i blandade åldrar, utseende, etnicitet, sexualitet och kön. Dom ligger, dom ligger inte alls, dom dejtar, har kris, är gravida, är otrogna och bara är. Och det är riktigt, riktigt bra. 
 
Easy får fem av fem palmer. 
Detta är såklart mitt favvopar, avsnitt numero dos <3 
Caro tipsar
0 kommentarer