girls rule

Dagens tips: denna ljuvliga T-shirt från Gina Tricot. Ja, jag har hatat denna butik i så många år, dels pga deras höga ljudvolym, dels pga grundarnas tanke med kläderna är att de ska hålla en helg och sen slängas... schysst miljötänk!

Men jag var tvungen att ge efter när jag såg denna ljuvliga tröja. Och jag kommer garanterat bära den fler gånger än en helg :)))) Jag älskar ju att bära tryck som innehåller peppande tryck som hyllar queens, girls, donnor och systerskapet <3 I dessa tider är det bland det viktigaste en kan göra: att ständigt hylla, peppa, lyfta queens!

1 kommentar
Anonym

https://mitti.se/mamma-doms-for-barnmisshandel/

Upplys om kvinnor som förvare


PS. En sexualupplysare som vänder sig till hetero skall själv vara hetero. Jag tror inte RFSL har en enda sexualupplysare om är hetero. De skulle inte acceptera det.