Pinterest <3

Kan det vara den bästa uppfinningen efter glassmaskinen och menskoppen? Jag tror det! Jag har använt den regelbundet sen donnan friade för snart ett år sen, och det är så smidigt :)))) 


Det bästa är att själva verktyget är så smidigt. Den registrerar alla tidigare sökningar, tar fram relevanta bilder och det är lätt att skapa olika kategorier. 

Jag har gjort en övergripande kategori för själva bröllopsdagen med pynt, dukning, inspiration och annat smart. Sen har jag en för klänningar, håret, möhippa (Obs: ej min egen! Det enda jag hoppas inför den dagen är bubbel, noll "klassisk lap dance" och roligt häng <33), en kategori för sminket, bakverk, buketten, honeymoon, E's kostym och lite annat.

Jag kan lägga många timmar på denna aktivitet och det är så roligt!! Vi har hittat mycket inspo och tips från Pinterest. Och det finns allt. Förutom bröllopet har jag även mappar med yoga, mat och träningsövningar :))))


Bröllopsplanering Caro och Emelie Caro tipsar Flat-bröllop
0 kommentarer