Första månadsdagen

Vi har firat vår första månadsdag som gifta! Och det är ju knappast någon hemlighet att jag älskar att fira dagar. Om jag fick bestämma skulle vi komma ihåg att fira alla våra dagar: när vi träffades första gången, blev ihop, förlovade oss, friade och bröllopsdagen såklart! <33
 
Denna gång firade vi med en lång och mysig frukost. Sen jobbade jag Testpoint och hade föreställt mig att E skulle överraska mig. Haha det är typiskt mig att föreställa mig en sak, och sen bli sur när folk inte kan läsa mina tankar och gjort så som jag tänkt... Men istället blev det vattenmelon i sängen, alltid något :)) Och vi beslutade att vi har ansvar för varannan månadsdag. <3
1 kommentar
Emelie

Grejen är att jag hade planerat att vi skulle äta vattenmelon (istället för något med socker), kolla L-Word och bara mysa. Men du trodde att jag inte planerat något och det blev pannkaka pga det.