Pick me up

Inte för att hösten är här ännu, enligt mig och min kalender kör vi sommar september ut. Men för första gången någonsin har jag kickat igång med D-vitamin redan nu. Min syrra håller ju vanligtvis koll på mig och ser till att jag käkar det varje höst och vinter, för att slippa tröttheten och deppigheten. Och jag känner mig som något slags geni som kickat igång redan nu? 
 
Och inte bara med d-vitamin, utan jag har laddat upp med följande:
- D-vitamin (en tablett om dagen)
- Magnesium (en tablett om dagen)
- Gurkmejavatten (några glas om dagen)
- C-vitaminbrus (en om dagen)
- Baobab (någon tsk-msk om dagen)
 
Och jag vet väl att jag förmodligen får i mig ner än nödvändigt tack vare kost och allt grönt, men det känns bättre att äta d-vitamin och gurkmeja. Det känns som att jag gör min kropp en tjänst och det är bra för min hjärna. Precis som min fru (<3!!!) är jag placeboqueen och mår bra av att göra saker som är bra för min kropp. Ibland är det inte svårare än så. Att jag vet att något är bra för mig, och då mår jag bra redan innan jag gjort det :))))
 
Det ser ut som diskvatten och smakar typ som nypon luktar? Det verkar inte sälja sådär superbra eftersom jag köpte ett gäng påsar på 50 % rea på apoteket. 
dvitamin höstdepp placeboqueen
0 kommentarer