senaste skörden

Förra veckan lyckades jag samla på mig ett helg gäng böcker. Att vara bokbloggare är lite som att alltid fylla år, det kommer lite paket då och då. Att jag dessutom har kvar folk jag känner i lila boklådor bygger bara på mina bokhögar. E sa något lustigt om "En bok in och en bok ut", hahaha det skulle aldrig gå. :)))
 
Låt oss kolla på böcker som snart ska läsas och recenseras! 
Deckare, feminism och romaner, av kvinnor. Och jag har upptäckt nya bokförlaget Louise Bäckelin förlag. Jag älskar nya, små förlag. 
 
Och dessa tre fick jag av Natur & Kultur, tack och bock! 
 
Fördelen med biblos, att det går att låna böcker som en vill läsa men inte köpa själv för att stödja författare som en egentligen inte gillar :) 
 
Trodde jag skulle bli golvad, men det blev jag knappast. 
Daidalos förlag Forum Louise Bäckelin förlag Månpocket Natur och kultur Piratförlaget
0 kommentarer