min helg <3

Jag har haft en så himla mysig och välbehövlig helg. Jag har umgåtts med mig själv, skrivit, läst och bara vilat. Så jäkla skönt. Lyllo mig som lyckades baka in en ego-helg mitt i stressiga december. Kan nog hänga ihop med att jag liksom glömde bort att den här helgen fanns :))))
 
Jag ägnade typ hela lördagen åt att läsa Hans Roslings bok. Den var helt otroligt bra och jag kunde inte slita mig. Men jag hann med lite Fossum och körteori också. Kan säga att Rosling toppade!
 
Jag hängde runt dygnet runt i adidas-kostym, vilade mina ögon och mest lunkade runt. Att inte boka in något alls kan vara det absolut bästa som finns. Kul att det bara tog mig 28 år att fatta det!
Förutom att jag skrev över 3000 ord så hängde jag och donnan runt i Gamla stan under lördag kväll. Det har släppts över 100 nya pokemon, så vi hade dejtkväll och minglade runt i kylan. Vi avslutade kvällen på Chokladkoppen, som är mitt och Fridahs fik <33
 
Och sen tillbringade vi söndagskvällen i soffan. Jag lagade en middag som gick halvt hem, men det var mysigt att laga i alla fall. Och så kollade vi Julkalendern!! Den är sååå himla bra <3
 
 
Sen vi fick 6timmarsdagar har jag blivit bättre på att träna mer regelbundet, sova mer och laga mer mat. Plus hänga mer med folk på vardagarna. Så då behövdes en helg för att bara landa, plugga körteori och skriva. Det är så otroligt viktigt för mig att skriva regelbundet. <3 
0 kommentarer