Som att starta företag

I måndags var vi hemma hos min moster och morbror på middag. Planen var att vi skulle få höra allt om hur dom planerade sitt bröllop för snart tjugo år sen. Då var jag och syrran brudnäbbar och jag läste en dikt i kyrkan, nu när jag gifter mig kommer deras yngsta unge vara med under mitt bröllop som bartender! Cirkeln blir liksom sluten<33


Min moster är dels konstnär, dels otroligt ordningssam, så det fanns en hel pärm med alfabetiskt register innehållandes menyer, dikter, provtryck av inbjudningar och minnen från möhippan och kvitton på allt. Otroligt ordningsamt och inspirerande :))) 

Vi fick även se deras bordsplacering som var bra inspo. Vi kommer ha borden på samma sätt, men tänkt lite annorlunda <3 

Dikten nedan var den jag läste i kyrkan, så gulligt!!

Caro och Emelie Flat-bröllop inspo kärleksdikt
0 kommentarer