Trattorian och möte

Samma dag som vi tittade på och köpte ringarna var vi på Trattorians brunch. Jag älskar att vi delar hobbyn som innefattar mat och typ alla slags tillfällen som innefattar att äta <33 Jag kan gärna äta spagetti och köttfärssås alla vardagskvällar och sen unna mig brunch någon gång ibland. Så jag överraskade E med Trattorian eftersom ingen av oss hade varit där :)))


Och allt var så himla gott! Är en vego ska en inte gå dit, men för köttälskare är det himlen! Det fanns olika sorters salami, olika kalla sallader, pizza från himlen, ostar, flera sorters kött och minihamburgare med tryffelkräm!

Till efterrätt hade dom en glassvagn!! Med åtta sorters glass<33 plus tryfflar, citronmarängpaj, chokladkaka, tiramisu och något bärigt. Så drömigt och så lyxig förmiddag. 

Förutom att äta i två timmar planerade vi oss inför mötet med vigselförrättare, diskuterade vad vår "personal" (inhyrda kusiner och syskon till vänner<33) ska göra på bröllopsdagen samt pratade min andra klänning. Och diskuterade alla som osat! Det är så himla många som kommer :)))) 

Brunch Caro och Emelie Trattorian flatbröllop
0 kommentarer