vigselförrättare

 
Såhär pirriga och glada var vi när vi stod utanför Gunnarssons och väntade på personen som skulle bli vår vigselförrättare! Det kändes helt absurt att stå och stirra på varenda person som gick förbi, men jag glömde liksom bort hur hen såg ut. Men det var så länge sen jag stod och bokstavligen spanade efter någon annan person, och det blev ganska surrealistiskt när E stod bredvid. Jag sa att det kändes som att vi spanade efter någon att ha trekant med, haha det skämtet gick inte hem...
 
Mötet gick så himla bra! Jag trodde att jag hade en miljon frågor, men när vi väl satt där kändes det mesta helt självklart :)))) Vi gick igenom hur en vigsel kan se ut, hur en kan lägga upp det och ungefär hur lång tid det tar. Hen har redan gjort en vigsel på samma ställe, så vi fick lite tips kring hur vi kan göra. Och det kändes så jävla bra!
 
Iiiihh!! Nu har vi en vigselförrättare. Det känns så jäkla sjukt!! <3333 En stor sak att bocka av från listorna! Hurra! 
Caro och Emelie flat-bröllop
1 kommentar
Moa

Hurra!