yoga, yoga, yoga

Jag och donnan har kickat igång en ny utmaning. Denna gång är det tema yoga + cardio typ? Det är superkorta pass och håller på i fjorton dagar. Vi har kört pass och pass två och uppläggen verkar vara olika varje gång. Pass ett var en övning och sen paus och sen en ny övning - i 10 min. Dagens pass var mer puls och fokus på core. Det jag gillar med upplägget är att passen är korta. Helt ärligt, det är ju jätteskönt att yoga och jag gillar verkligen att träna. Men ibland är det skönt att en svettats klart på 15 min. Detta gör ju bara att jag orkar göra lite mer övningar utöver det och känner mig som Mulan :))))
 
Passen har fokus på att stärka hela kroppens muskler, få igång lite flås och fettförbränning. Instruktören säger att ett av hennes pass är som två timmar på gymmet, det kanske en ska ta med en nypa salt... Men jag gillar upplägget av tyngre yogaövningar. Min kropp älskar ju yoga och rätt andning, och min kropp älskar att svettas och bli trött av träning. Superkombo med andra ord! 
 
 
 
Träning hemma yoga
0 kommentarer